2011. július 2., szombat

A DÍJ

Rica Whimsy 
megtisztelt egy DÍJJAL, 
amire nagyon büszke vagyok!


-  A legromantikusabb történet -

A szabályok:

1. Elfogadja a díjat, aki kapja és megköszöni -hisz, mind etikusak vagyunk :-D
2. Közzéteszi a blogján és büszke arra, hogy nem csak egyféleképpen tudunk szerelmesek lenni :-)
3. Leírja, hogy számára milyen volt/van az első nagy szerelem - amire sokan mondják, hogy plátói, de ez nem igaz!
4. Tovább adhatja olyanoknak, akik szerinte tudják, mit jelent az a szerelmes történet, ahol nem csak dúl a láw :-)

Nos az én első szerelmem sokáig váratott magára: már 14 is elmúltam, amikor rám talált a nagy érzés....:-)))) Igen, ez a gyönyörű, pusztító érzés, elkísért majd három éven át. Hol együtt - hol külön, hol nagyon szeretve, hol meg nagyon gyűlölve. Aztán mégis vége lett, de én ennek ellenére szentül hittem, hogy ő az igazi, és újra egymásra találunk. Nem így történt! Ma már tudom, hogy bármennyire is izzott, ő nem az én tüzem volt....   

Ez az én első szerelmem története, ami bár, erős volt, és első a sorban, de szerencsére nem a legnagyobb..:-)

És igen, én is tovább adom ezt a díjat, egy olyan valakinek, aki nemrég kezdett blogolni, de nagyon lelkes, és szerintem nagyon jól forgatja a szavakat. Hogy romantikus-e???? Igen, romantikus, fiatalos, lendületes és olyan igazi rosszfiús....

A díjat Kathrine Maisonnak adom tovább. ( www.kathrinemaison.blogspot.com ) A rossz fiúk és játszmáik című regénye, nemcsak a szerelem, az intrika, a fiatalság-bolondság, berkeibe kalauzol el minket, hanem a csodálatos Miamiba is, ahol szép lányok, izmos pasasok, rosszfiúk és cicababák küzdenek egymással, és  mindig, de mindig történik valami.....

Köszönöm Rica....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése