2011. július 30., szombat

PENNA KÜLÖNDÍJ

Sziasztok!


A Pennát a kézbe egy nagyszerű csapat -http://irokhaakarok.blogspot.com/ - Pár hete találtam rá az oldalra, de már a legelső alkalommal lenyűgözött.
Hétről- hétre új feladatok elé állítják a lelkes írókat, akik aztán szabadjára engedve a fantáziájukat kedvükre alkothatnak.
Jómagam első ízben írtam egy feladatra, és nagy büszkeséggel tölt el, hogy a versem különdíjas lett. Amit ezúton, itt is szeretnék megköszönni:-))))


Íme a vers, melyet a képről írtam:


Evetta Bright verse - Penna Galéria - Különdíj


Óh, ha pillangó lehetnék, egyre csak, egyre csak röpködnék. 
Ha szél lehetnék, messzire eljutnék, dimbes-dombos vidékekre, árnyékos terekre.

Lennék virág, ki száz színben tündököl, s napraforgó, ki a nap felé könyököl.

Lennék kavics, hűs tenger mélyén, s lennék még csillag is, egy aprócska mindent látó égi fény.


Hogy mi lennék még? Boldog, boldog igazán, ki nem csak az álmaiban él, hanem éli az életét igazán.


Hogy ki vagyok én? Egy leány, ki mindent látott már, ki messzire eljutott, gondolatai szárnyán át….